Skip to main content
Iespējams, jūs jau esat dzirdējuši par Pinterest – sociālo mediju platformu vizuālas iedvesmas un ideju meklēšanai. Pirms teiksiet, ka jūsu bizness nav piemērots šai platformai, iemazīstieties ar šo īso rakstu par to, ko Pinterest var piedāvāt uzņēmējiem.

Daži var domāt, ka Pinterest ir vēl viena Instagram veida vizuālā platforma dzīvesveida un skaistuma influenceriem. Es varu jums apliecināt, ka tā tas nav viss. Saskaroties ar klientiem darbā, lielākoties secinu, ka cilvēki vēl nezina šīs platformas ietekmi un nozīmīgumu, un kā to var izmantot.

Ar vairāk nekā 200 miljoniem ikmēneša Pinterest lietotāju visā pasaulē, šī platforma ir radīta jebkuru produktu un pakalpojumu izrādīšanai. Ja iedomājamies klienta ceļu mārketingā, Pinterest bieži darbojas kā informācijas resurss pirms pirkuma veikšanas.

Turklāt Pinterest ļauj meklēt produktus pēc noteiktām kategorijām, piemēram, banānu maizes receptes, ziemeļnieciskas apgaismojuma dizaina lampas, idejas virtuves uzlabošanai un daudz ko citu. Platformas mērķis ir veidot kopienu, kurā ikviens dalās ar iedvesmojošām idejām, produktiem un pakalpojumiem.

Katra ideja, produkts vai pakalpojums tiek attēlots kā attēls, video, animācija, kas novirza uz citu vietni, tāpēc Pinterest ir ideāli piemērots, lai veicinātu apmeklētāju plūsmu un pārdošanu uz e-komercijas platformām. Tātad, kā uzņēmumi var palielināt apmeklējumu no Pinterest? Šeit ir piecas pārbaudītas Pinterest ziņu taktikas, kas nesa panākumus maniem klientiem.

1 SEO optimizācija

Vietnē Pinterest pareizie atslēgvārdi ir atslēga, lai iegūtu vairāk skatījumu, pinus un sekotāju. Pinterest nav tikai sociālo mediju platforma; tā ir arī vizuāla meklētājprogramma. Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums gatavo cukini ievārījumus vai sniedz skaistumkopšanas konsultācijas, viņiem jāzina, kādus atslēgvārdus klienti izmanto, meklējot produktu. SEO optimizācija ir iespējama tikai izpētot atbilstošos atslēgvārdus, kuriem ir būtiska loma platformā.

Iesaku uzņēmējiem izpētīt savus konkurentus. Iespējams, konkurenti jau izmanto dažus populārākos atslēgvārdus. Var meklēt arī līdzīgus produktus, lai uzzinātu, kādi citi populārie lietvārdi un īpašības vārdi varētu būt analogiem produktiem.

2 Pinterest Predicts

Šis digitālais izdevums, iespējams, ir visvairāk gaidītā tendenču grāmata katru gadu. Miljoniem cilvēku Pinterest veido plānus, lai atrastu iedvesmu vai norādes, kā labāk orientēties savā dzīvē – no ēdiena līdz modei, līdz interesantiem pašmācības projektiem un aktivitātēm. Vizuālā platforma palīdz gan patērētājiem, gan satura veidotājiem, katru gadu izdodot digitālo žurnālu par tendencēm, kas būs aktuālas nākamajā gadā.

Pat ja dažas tendences nav gluži katra gaumei, es tomēr iesaku tajās ieskatīties, lai uzzinātu, kādus vizuālos elementus un krāsas mēs tuvākajā laikā redzēsim vairāk. Pinterest Predicts digitālais izdevums iznāk katru gadu decembrī un ir diezgan precīzs savos pareģojumos.

3 Saglabāt poga mājas lapā

Viens vērtīgs veids, kā uzņēmumi var optimizēt savu mājas lapu Pinterest, ir pogas Saglabāt (Save) pievienošana visiem saviem fotoattēliem vietnē. Tādējādi klienti var saglabāt iedvesmojošus attēlus tieši no vietnes Pinterestā. Tādā veidā vairāk cilvēku var atklāt produktus, saturu un ierasties e-veikalā.

Viss, kas tam nepieciešams, ir īss HTML koda fragments, kas tiek piemērots katrai vietnes lapai. Pēc tam vietnes lietotāji var saglabāt vietnes attēlus savos Pinterest dēļos. Starp citu, iesaku instalēt arī Pinterest Chrome paplašinājumu. Tas ļauj apmeklētājiem uzņēmuma vietnē pārvērst attēlus Pinterest pinos.

4 Esiet konsekventi

Pinterest algoritmam patīk pastāvīga darbība kontā. Pastāvīga jauna satura veidošana nozīmē pinu pievienošanu katru dienu, bet ne retāk kā 3 reizes nedēļā. Jauns pins nozīmē, ka tiek augšuplādēts vai saglabāts jauns attēls, apraksts, atsauce un saite uz emuāra ziņu. Iesaku to darīt katram produktam un katram pakalpojumam, ko uzņēmums pārdod. Pinterest algoritms īpaši vēlas jaunu un svaigu saturu.

Mēģiniet izmantot vertikālus attēlus, jo tie Pinterest izskatās vislabāk. Ieteicamā attēla attiecība ir 2:3. Piemēram, uzņēmumi var izmantot kolāžu attēlus ar vairākiem fotoattēliem, kuros parādīts, kā izmantot savus produktus, vai fotoattēlu stāstus, lai iegūtu recepti ar konkrēto produktu. Cilvēki piesprauž noderīgākos pinus un iedvesmojošas idejas.

5 Pārpinot, komentēt, sekot

Citu cilvēku pinu pārpinošanai (atkārtota pinošanai) vajadzētu būt daļai no jebkura uzņēmuma mārketinga stratēģijas vietnē Pinterest. Šīs darbības rezultātā cilvēki var atgriezties jūsu uzņēmuma Pinterest profilā un pārpinot arī jūsu saturu. Tas ir labs veids, kā dot iespēju viņiem atklāt vērtīgu saturu uzņēmuma profilā, pastāvīgi pārpinojot (vislabāk, ja katru dienu).

Mans padoms būtu katru dienu pārpinot, sekot un komentēt citu cilvēku pinus. Es to esmu darījusi saviem klientiem, un viņu profila apmeklētāju plūsma strauji pieauga. Ko es ar to vēlos pateikt? Regulāra pinošana un pārpinošana palīdzēs arī parādīties augstāk Pinterest viedajā plūsmā (Smart feed), kur Pinterest parāda jums visatbilstošākos pinus.

Pamēģiniet izveidot savu kontu, kā arī šīs piecas Pinterest vienkāršās taktikas! Tāpat neaizmirstiet uzraudzīt optimizētos pinus. Es ieteiktu pārbaudīt šo taktiku – daļu pinu izveidot, balstoties uz šiem ieteikumiem un tad dažus pinus – bez optimizācijas. Būtu interesanti dzirdēt atsauksmes par jūsu pieredzi!

Iespējams, ka rezultāti nebūs tik ātri, kā jūs gaidījāt, vai arī jums nav laika sekot Pinterest algoritmam. Šajā gadījumā mēs varam palīdzēt izveidot jūsu Pinterest biznesa kontu, lai to palielinātu izaugsmei.