Lietotāja pieredze un tīmekļa vietņu dizains
Uzlabo sava klienta digitālo pieredzi! Mūsu lietotāju pieredzes un tīmekļa vietņu dizaina (UX/UI) pakalpojumi apvieno radošumu un funkcionalitāti, lai izveidotu vizuāli patīkamas un intuitīvas lietotāju sesijas. Palieliniet savu klātbūtni digitālajā pasaulē, izmantojot dizaina iespējas un nodrošinot pēc iespējas labāku lietotāja pieredzi. Veidosim kaut ko lielisku kopā!
Ko iegūs Tavs zīmols pēc lietotāju pieredzes uzlabojumiem tīmekļa vietnē?
Dati pierāda, ka efektīva UX stratēģija nodrošina augstu atdevi, kas atspoguļojas līdu, pirkumu, klientu lojalitātes un iesaistes rādītājos.
Tīmekļa vietnes lietojamības pieredzes uzlabošana veicina pārdošanas apjomus, atkārtoto pirkumu daudzumu un klientu lojalitāti. Tie nav vienkārši apgalvojumi – tos apstiprina pētījumu rezultātos iegūtie dati.
Biežākie klupšanas akmeņi no UX viedokļa ir vietnes (ne)pielāgojamība dažādu, jo sevišķi, mobilo ierīču ekrānu izmēriem, dažādas funkcionalitātes un pieejamības trūkums, kā arī personalizācijas iespēju priekšrocību neizmantošana.
Labi strukturēta, dizainēta un klientu ceļam atbilstoša tīmekļa vietne apmeklētājus pārvērtīs klientos, kas vēlēsies atkārtot šo pieredzi atkal un atkal.
Lai pētījumu rezultāti runā paši:
400
75
100
50
67
13
UX/UI:
Uzlabojiet savu tēlu, izmantojot intuitīvu dizainu un lietotāja pieredzi
Aizpildi formu un piesakies bezmaksas konsultācijai par Tavas tīmekļa vietnes lietojamības pieredzi un dizainu!
Mēs sazināsimies ar Tevi, lai noskaidrotu vairāk par Tava uzņēmuma biznesa mērķiem, auditoriju un vēlamo rezultātu.
Pēc tam sagatavosim detalizētu piedāvājumu, lai varam ķerties pie darba.
Funkcionalitāte apvienojumā ar lielisku dizainu
Efektīvs UX/UI dizains ir ļoti svarīgs attiecībā uz tīmekļa vietnēm. Ja lietotāji saskaras ar sliktu lietotāju pieredzi vai neprofesionāliem vizuāliem materiāliem, iespēja, ka tie atgriezīsies vienē, ir pavisam maza. Saskaņā ar Stanford Persuasive Technology Lab pētījumu, 75% lietotāju atzīst, ka izsaka vērtējumu par uzņēmuma uzticamību, balstoties uz tā vietnes dizainu un lietotāja pieredzi.
Kāpēc lietotāju pieredzes izpēte ir būtiska?
Sociālo tīklu mārketings
Lasīt vairākSaturs un dizains
Lasīt vairākReklāmas kampaņas
Lasīt vairākStratēģija
Lasīt vairākVai esat gatavi pārveidot savu klātbūtni sociālajos medijos ar iesaistes, izaugsmes un zīmola lojalitātes spēku? Pievienojieties mums šajā aizraujošajā ceļā, un izveidosim uzņēmuma digitālo tēlu kopā!