Vebinārs “Krīze attiecībās? Laiks konsultantam!“
Vebinārs uzņēmējiem par to, kāpēc mārketings ir svarīga uzņēmuma sastāvdaļa. Pavadiet savu trešdienas pēcpusdienas kafijas pauzi produktīvi un uzziniet, kā attīstīt sava uzņēmuma mārketingu jaunā līmenī.
Par vebināru
Šajā vebinārā uzzināsi par to, kāpēc uzņēmuma un mārketinga domstarpībām nav jāpaliek guļamistabā aiz slēgtām durvīm un kur meklēt objektīvu skatījumu uz sava uzņēmuma mārketingu.
Noslēgumā sniegsim atbildes uz jums interesējošiem jautājumiem.
Šis ir piektais un noslēdzošais vebinārs vairāku vebināru sērijā, kurā uzņēmējiem ir iespēja gūt vērtīgas zināšanas par mārketinga procesiem uzņēmumā un to efektivitātes veicināšanu.
Dalīsimies ar padomiem, lai jūsu uzņēmuma mārketings veiksmīgi darbotos ilgtermiņā!
Lai mārketinga aktivitātes būtu veiksmīgs, tām ir jābūt vērstam uz ilgtermiņa mērķiem, nevis tikai uz īstermiņa rezultātiem. Šajā vebinārā apkatīsim tādus aspektus kā:
- jaunāko tendenču nozīme mārketinga aktivitātēs;
- mārketinga rezultātu novērtēšana;
- skatījums no malas uz realizētajām mārketinga aktivitātēm;
- pārdošanas apjomu uzlabošana.
Vebināra vadītājs
“Mārketings ir kā dzīvs organisms, kas pastāvīgi jāattīsta un pielāgojas mainīgajiem apstākļiem. Šajā vebinārā pārrunāsim, kā neļaut mārketingam novecot un kad ir nepieciešams saņemt objektīvu skatījumu uz uzņēmuma mārketingu no malas."”
Agris Locs-DārznieksDigitālā satura aģentūras NOTRE dibinātājs un attīstītājs